חיים ולדר חושף: למה בחרתי לעבור ל'קול חי' • האזינו

"אני יענה לך מה אני הייתי עושה, אני בחיים שלי עברתי רק פעם אחת, היה זה מרדיו קול ברמה לקול חי"
שרגא מנדלוביץ 15 Comment on חיים ולדר חושף: למה בחרתי לעבור ל'קול חי' • האזינו
חיים ולדר
"אני יענה לך מה אני הייתי עושה, אני בחיים שלי עברתי רק פעם אחת, היה זה מרדיו קול ברמה לקול חי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית הפופולרית "עצות מהחיים" מתייעצים מדי שבוע ביום שני בלילה מאזינים ומאזינות עם הסופר חיים ולדר. אמש (ב') עלתה לשידור מאזינה להתייעץ איך להתנהל במקרה כאוב, כשמצאה את עצמה מחוץ למקום עבודתה בה השקיעה כוחות ושעות רבות והיא מרגישה מאוד מאוכזבת.

במענה לשאלתה, שיתף הסופר חיים ולדר בסיפורו האישי. "אני יענה לך מה אני הייתי עושה, אני בחיים שלי עברתי רק פעם אחת, היה זה מרדיו קול ברמה לקול חי", סיפר, והוסיף: "הסיבה שעברתי היא בגלל שהופעתי כאורח בתכנית "השירים שאהבנו" ב'קול חי', בעריכת המפיק דוד קליגר שהזמין אותי, ואיימו עלי: אם אני עולה לשם אתה לא משדר פה".

ולדר כהרגלו, נחרץ וחד משמעי: "לי יש כלל: עליי לא מאיימים", וברוח זו, והעניק את עצתו למאזינה, "להקים כאן ועכשיו משרד אחר ולהביא עובדים חדשים".

בהמשך התכנית העלה ולדר לשידור עורכת דין לברר מה הם הזכויות של המאזינה לגבי המקרה הספציפי שלה. האזינו:



15 תגובות

מיין תגובות
  1. 14

    א.על כל אחד אפשר לאים עם כל הכבוד לך.
    ב.מי אמר שעשית מעשה חכם???????????מאד מובן שתחנה מתחרה מפריע לה שאתה עולה לתחנה מתחרה……….אני לא חושבת שהמעשה שלך כדאי ללמוד ממנו………ומעט ענוה לא יזיק לך!!!!!!!!!!!!אני מציעה לך לשמוע שוב את ההקלטה ואולי להסיק מסקנות אחרות.

  2. 13

    מזעזע לשמוע את חיים ולדר, פשוט קשה להאמין ולשמוע שכך נאמר
    האם אין זה עידוד למסירה להפנות אשה חרדית לעו"ד שידרוש דרישות מהמעסיק בלי דין תורה?
    חשבנו שולדר יעלה לשידור מורה הוראה או יקריא את דבר ההלכה בעניין
    במקום זה בלי לשמוע צד שני ולדר אומר כאן ועכשיו לפנות לעו"ד ומעלה לשידור עו"ד
    הגב' אומרת שהיא חתומה על תקופת צינון של 6 חודשים וולדר בניגוד גמור להלכה עונה לה משפטית "חופש העיסוק"
    ולדר מעודד אותה לקחת עוצמה כח והחלטה, וקודם להוציא כל מה שאת יכולה, כי אחרי שתקחי את הלקוחות אז לא יהיה למעסיק כסף לשלם, האם אין כאן דין של יורד לאומנתו של חבירו (נכון שהיא פוטרה אבל איש לא יכול ואין לו סמכות לשפוט האם זה מוצדק או לא אם אינו דיין ואם אינו שומע את שתי הצדדים!)
    כך מדבר אדם שפשוט כנראה לא התנסה כמעסיק ולא יודע מה זה להקים עסק ב – 10 אצבעות ולעמוד בדרישות כבדות של תנאי העסקה, ובכזו קלילות מציע לגברת במעמד צד אחד פשוט לסחוט מהמעסיק כל מה שאפשר פיצויים וכו' ואחרי כן לקחת את הלקוחות תוך יעוץ צמוד איך עושים את זה בלי לעבור על החוק
    עם כל הכבוד, זו עצת אחיתופל ששום מורה הוראה לא יחתום עליה, וודאי לא לפני ששמע את שתי הצדדים
    ולדר הוא אשיות מפורסמת ולכן יש בדבריו עידוד להרס המוסכמות המושתתות על הערכים הבסיסיים של ההלכה במקרים אלו
    אנו קוראים מעומק הלב לולדר לחזור בו מהדברים ולתקן את הקלקול שכבר נעשה!

  3. 12

    אפשר לחשוב… איזה איום… בתכל"ס "קול ברמה " צדקו. אתה צריך לדעת באיזה רדיו אתה משדר

  4. 11

    באמת לא מתאים לולדר

  5. 10

    בס"ד
    מעניין, דווקא ברדיו המתחרה קול ברמה עלה אתמול ולדר לשידור יחד עם עורך בקהילה אברהם דב גרינבוים בתור משיבים לאבישי בן חיים על הכותרת של כתבתו שבה טען שהחברה החרדית בהתפרקות, כאשר הכתב לענייני חרדים של הערוץ הראשון איציק הלפרין מנסה קודם לכן להוכיח שהחברה החרדית מתפרקת כי כבר אין ציות לרבנים לדבריו
    דווקא הרב ולדר הזדעק ובצדק שיש ויש ציות לרבנים, אבל מה שהוא עשה כאן בתוכנית זה סופר אי ציות לרבנים ולא רק זאת אלא אי הכרה בכלל בסמכותם ככתובת הנכונה לליבון וטיפול בדיני ממונות, האם הרב ולדר מבין שבדבריו כאן בפומבי הוא בעצם מגשים הלכה למעשה את נבואת הזעם של אבישי בן חיים?

  6. 9

    אני מקשיבה לך בקשב רב ואני חושבת שהגיע הזמן שתבין שכשאדם עולה לשידור ושואל שאלה לא תמיד הוא מספר את הכל ולכן לתת עצות בלי לשמוע צד שני זה שטחחחחחחחחחחחחחחחי מאד.

  7. 7

    מגיב 2 אתה נשמע מאד אובייקטיבי…..

  8. 6

    הכל קשקוש,
    סתם עניינים של פוליטיקה מגעילה.

  9. 5

    עד כמה שידוע לי עד לפני לא הרבה זמן לא היה מקובל להעלות לשידור נשים במתכונת שמופיעה שפס הקול הנוכחי, כנראה שבלחץ גורמים שלטוניים הרדיו לאט לאט מתקפל, זה מבחינת מה שנוגע למדיניות של הרדיו , אבל לאחר שכבר התקיימה השיחה מבחינת המאזינה שהתקשרה ועוד יותר של ולדר לא נראה שנשמר כאן הדיסטס כראוי וכמקובל בצבור חרדי
    פעם זה היה פשוט, היום כבר צריך להסביר

  10. 4

    זו אכן בעיה כאן ברדיו!!
    קצת דיסטנס, חבר'ה!
    היא/הוא לא חבר/ה שלכם/ן!!!!!

  11. 3

    תכנית מצויינת אחת הטובות אם לא הטובה מכולן!חיים ולדר אישיות מיוחדת אדם רם מעלה ובעל שיעור קומה לב טוב אינטילגנטציה רגשית ושכל ישר! יישר כח לך מחיל אל חיל וה' יברך אותך בכל הטוב

  12. 2

    צרות עין ולשון הרע גמור התגובות כאן לא משנה אם זה נכון או לא , אני צריכה לעשות תשובה על זה שקראתי פה,,, קלו חי חשבתי שאתם אתר חרדי(חרד לדבר ה') לא? איך יש במה לתגובות בלי צינזור?????????